Serveis

La situació provocada per la COVID-19 ens impedeix, temporalment, fer formació presencial. Així que hem decidit que, per mantenir el contacte amb les nostres seguidores i seguidors, us oferim un parell de serveis que potser necessiteu (exclusius per a alumnes, exalumnes i seguidors!):

1. Prototipat en 3D amb una impressora ASIGA, d’alta qualitat.
  2. Bany de rodi de joies de plata i or.

1. La impressora ASIGA és d’alta gama:

• Ofereix una resolució excepcional que permet prototipar deixant una superfície extra suau.
  • Treballem amb la resina SuperWax, que és l’única del mercat que fon com la cera convencional, fàcil de tractar a qualsevol taller de fosa.
  • Treballem també amb la resina PowerResins Wax, molt versàtil en joieria i especialment indicada per a peces fines i peces amb pedres preclavades.

2. El bany de rodi s’alica sobre peces de plata, per evitar-ne l’oxidació i sobre peces d’or blanc per millorar-ne el color.

Escriu-nos o truca’ns i t’informarem dels detalls: temps d’entrega, preus, enviaments, etc.