Descripció

Tens un web i vols augmentar el número de visites? O estàs pensant crear el teu propi web i vols conèixer les eines per visibilitzar-lo a Internet?

Aquesta formació pretén mostrar les oportunitats que Google ofereix perquè puguis donar a conèixer el teu negoci, fer-lo visible i aconseguir les visites i clients que necessita. Veurem com planificar aquestes accions de visibilitat a la cerca, quins recursos necessitem i com s’aplica de manera pràctica pel web i ho farem amb exemples pràctics del sector de la joieria.

testicon

Objectiu

  • Ensenyar les alternatives per aconseguir visites des de cercadors i, en especial, opcions per a pressupostos reduïts. Veurem tant el posicionament orgànic com les campanyes de publicitat a Google
  • Conèixer les eines de monitorització del web per a la millora contínua pel que fa a la cerca
testicon

A qui va dirigit

El curs s’adreça especialment a persones que tinguin una pàgina web i hi vulguin tenir visites, o augmentar les que ja tenen. També pot ser d’interès per a persones que tinguin previst a curt o mig termini donar d’alta el seu web.

testicon

Durada, dates i horari

Durada: 6 hores dividides en 2 sessions

Dies: dimarts 21 i 28 de maig

Horari: de 16 a 19h

testicon

Lloc

Kum Boo Escola de Joieria
C/Villarroel 182, 08036 · Barcelona
T. 93 435 45 96
info@escolakumboo.cat
www.escolakumboo.cat

testicon

Programa

SEO. El posicionament als cercadors. Com millorar la visibilitat del web quan els usuaris cerquen, als resultats orgànics i també en la cerca local.Exemples pràctics aplicats al sector de la joieria

  1. Com funciona el rànquing a Google
  2. Com supervisar la indexació i les posicions a Google
  3. Selecció de paraules clau. La optimització del web i dels continguts
  4. Factors offpage i enllaços
  5. Mètriques de monitorització més rellevants

Campanyes a Google Ads

  1. Com funciona Google Ads. El rànquing d’anuncis i preus
  2. La selecció de paraules clau i formats d’anuncis a la cerca
  3. Com es crea una campanya de Google Ads
testicon

Metodologia

Curs teòric amb recomanacions pràctiques que, durant el mateix transcurs de les sessions, els participants hauran de personalitzar/aplicar al seu web. Per entendre l’operativa real, farem servir eines de SEO i SEM.

Com que en tots els casos treballarem sobre pàgines web de joieria, els/les alumnes que estiguin pensant en crear la seva pàgina web també podran treure partit dels exemples que es treballin a classe, per aplicar-los després a la seva futura pàgina web.

testicon

Professora

Magalí Benítez, llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la UB i diplomada en Màrqueting Digital i Comerç Electrònic per l’EADA/ICEMD.

Des de l’any 2000 desenvolupa la seva activitat professional en l’àmbit del màrqueting i publicitat digitals com a fundadora i sòcia directora de l’agència Polièdric. Especialista en màrqueting de cercadors i Google AdWords, ha planificat i gestionat centenars de campanyes per a empreses de totes les tipologies i sectors.

testicon

Material

Opcionalment, els participants poden portar el seu propi ordinador. Sobretot en el cas de qui no tingui un web creat, no és tan necessari disposar-ne.

testicon

Preu del curs

  • Alumnes i exalumnes recents* del Curs Regular: 90€
  • Públic general: 95€
* Exalumne/a recent: persona que ha estat alumna del Curs Regular en algun moment del 2018 o 2019
testicon

Grup i reserva de places

Es treballa en grups de màxim 12 persones. Les places es reservaran per estricte ordre de sol·licitud. Per fer la reserva, si us plau emplena aquest formulari.

Un cop t’hi hagis inscrit a través del formulari tens 24 hores per fer el pagament.  Si en aquest termini no hem rebut el pagament, la teva plaça podrà ser assignada a la següent persona que formalitzi la inscripció al curs.

El pagament el pots fer presencialment a l’Escola o per transferència bancària. Les dades per fer la transferència són:

  • N. de compte: ES98 0081 0384 23 0001072015 (Banc Sabadell)
  • Concepte de la transferència: Màrqueting + Nom i cognom
testicon