Què és i qui pot venir

L’Escola Kum Boo posa el seu taller a la disposició d’alumnes de l’Escola, estudiants de joieria i professionals del sector, amb les eines i la maquinària per tal de permetre fer-ne ús fora de l’horari de classe.

Quan es ve a l’Aula Oberta no es ve a fer classe. Es pot venir per enllestir exercicis a mig fer, per començar peces noves o simplement perquè al taller hi ha eines i màquines que un no té a casa o al propi taller.

Sempre hi haurà algú a l’Escola per resoldre qüestions puntuals, però no per fer seguiment de cap projecte ni per estar pendent dels exercicis dels alumnes.

Quan es pot venir

L‘Aula Oberta està disponible, amb cita prèvia, els dilluns de 16.30h a 19h i els dimarts de 10.30h a 13.30h.

És necessari contactar amb l’Escola i confirmar que hi ha disponibilitat abans de venir.

Reserva d’espais i preu

Per reservar una taula a l’Aula Oberta només cal que et posis en contacte amb l’Escola i indiquis quan vols venir. Llavors l’Escola et confirmarà disponibilitat. No és necessari avisar amb molt temps d’antelació però no es pot venir sense haver avisat.

L’ús de l’Aula Oberta es paga per hores utilitzades, a 7€/h.

Quan es ve per fondre metall es paguen 3€ extres per fosa.

Si tens necessitat de venir al taller durant un període concret de manera intensiva, posa’t en contacte amb l’escola i mirem possibilitats.

Eines i material

L’Escola posa les eines a disposició dels alumnes que vinguin a l’Aula Oberta, així que no cal portar-ne cap. De totes maneres, si et sents còmode treballant amb les teves pròpies eines pots portar-les.

Tingues en compte que algunes eines i material van a càrrec de l’alumne: metall, soldadura, ceres, pedres, fustes, serres, broques i freses, gresols per fondre i, en general, qualsevol tipus de consumible i material fungible.

L’Escola disposa de botiga d’eines per tal de subministrar als alumnes allò que puguin necessitar.

testicon

Taules i màquinària de l’escola

A l’Escola hi ha diverses taules de joier professionals, laminador elèctric i manual de planxa i fil, equip per fondre metall, banc d’estirar amb fileres de tot tipus, bufadors tipus Orca, d’oxigen, soldador PUK, mufla per esmaltar i forn, taules de polir i un munt d’eines i màquines més.

Algunes d’aquestes eines no poden utilitzar-se sense la supervisió d’un professor o responsable. Consulta a l’Escola sobre les eines que vulguis fer servir.

L’Escola

Kum Boo Escola de joieria està situada al barri de l’Eixample, al carrer Villarroel 182. S’hi pot arribar de les següents maneres:

• metro: Hospital Clínic, línia 5, la blava (Rosselló cantonada Villarroel).
  • Bus: 54, 67 i 68 (París, entre Villarroel i Casanova), 59, 63 i V11(Villarroel, entre Còrsega i Rosselló), V11 (Urgell, entre Rosselló i Còrsega), 54 i 59 (Còrsega, entre Villarroel i Urgell), L67 (Urgell entre Londres i París), 6, 7, 33 i 34 (Diagonal cantonada Villarroel).
  • Bicing: 350 (Villarroel, 208), 109 (Londres, 53), 90 (Rosselló, 108) i 89 (Rosselló, 101).
testicon

Aquest document informatiu té validesa a partir del 10 de setembre de 2018, fa referència a l’Aula Oberta 2018-2019 i pot ser modificat en qualsevol moment sense previ avís.