Què és i qui pot venir

L’escola Kum Boo posa el seu taller a disposició d’alumnes de l’escola, estudiants de joieria i professionals del sector, amb les eines i la maquinària per tal de permetre fer-ne ús fora de l’horari de classe.

Quan es ve a l’aula oberta no es ve a fer classe. Es pot venir per enllestir exercicis a mig fer, per començar peces noves o simplement perquè al taller hi ha eines i màquines que un no té a casa o al propi taller.

Sempre hi haurà algú a l’escola per resoldre qüestions puntuals, però no per fer seguiment de cap projecte ni per estar pendent dels exercicis dels alumnes.

Quan es pot venir

L‘Aula Oberta està disponible de dilluns a divendres, matí i tarda, generalment en horari de 10h a 13.30h i de 16.30h a 19.30h. A vegades es pot venir inclús més enllà d’aquest horari.

És necessari contactar amb l’escola i confirmar que hi ha disponibilitat abans de venir.

Reserva d’espais i preu

Per reservar una taula a l’Aula Oberta només cal que et posis en contacte amb l’escola i indiquis quan vols venir. Llavors l’escola et confirmarà disponibilitat. No és necessari avisar amb molt temps d’antelació però no es pot venir sense haver avisat.

Es poden reservar paquets de 10 hores per un preu de 49€. Aquest paquet té una caducitat d’un mes des del primer ús.

Les hores utilitzades individualment tenen un preu de 7€/h.

Oferim preus especials per reserves superiors a 30 hores mensuals.

Eines i material

L’escola posa les eines a disposició dels alumnes que vinguin a l’Aula Oberta, així que no cal portar-ne cap. De totes maneres, si et sents còmode treballant amb les teves pròpies eines pots portar-les.

En cas que tinguis pensat venir sovint, l’escola pot oferir-te un espai on guardar-les.

Tingues en compte que algunes eines i material van a càrrec de l’alumne: metall, soldadura, ceres, pedres, fustes, serres, broques i freses, gresols per fondre i en general qualsevol tipus de consumible i material fungible.

L’Escola disposa de botiga d’eines per tal de subministrar als alumnes allò que puguin necessitar.

testicon

Taules i màquinària de l’escola

L’escola disposa de diverses taules de joier professionals, laminador elèctric i manual de planxa i fil, equip per fondre metall, banc d’estirar amb fileres de tot tipus, bufadors tipus Orca, d’oxigen i oxhídric, soldador PUK, mufla per esmaltar i forn, taules de polir, bombo electromagnètic i un munt d’eines i màquines més.

Algunes d’aquestes eines no poden utilitzar-se sense la supervisió d’un professor o responsable. Consulta a l’escola sobre les eines que vulguis fer servir.

L’Escola

Kum Boo Escola de joieria està situada al barri de l’Eixample, al C/Villarroel 182. S’hi pot arribar amb metro, parada Hospital Clínic de la línia blava (L5); també tenim diverses línies d’autobús properes: 14, 20, 41, 54, 58, 59, 63, 66, 67, 68 i H10; es pot arribar en Tram (T1, T2 i T3), parada Francesc Macià; i hi ha vàries estacions del Bicing. Les més properes són: 76, 89, 90, 109, 350 i 405.

testicon

Aquest document informatiu té validesa a partir del 25 d’agost de 2017, fa referència a l’Aula Oberta 2017-2018 i pot ser modificat en qualsevol moment sense previ avís.